اسپیکر دیجی مکسیدر مدل CN-628

ناموجود
دسته: 0 از 5 برند: مکسیدر
محصول موجود نیست!متاسفانه محصول فعلا موجود نمی باشد.
ارسال سریع و اکسپرس به سراسر کشورارسال حداکثر 4 ساعته به تهران و 72 ساعته به دیگر نقاط
امکان پرداخت درب محل ویژه تهران و البرزبا پرداخت 10% مبلغ سفارش به عنوان بیعانه
تماس جهت خرید عمده با شماره موبایل 09120330321با تخفیف ویژه
خرید محصول اسپیکر دیجی مکسیدر مدل CN-628

بزودی موجود می شود!

موجودی:ناموجود

توضیحات

اسپیکر دیجی مکسیدر مدل CN-628

اسپیکر دیجی مکسیدر مدل CN-628 از سری محصولات باکیفیت شرکت مکسیدر می باشد. این پخش کننده خانگی دارای کیفیت صدای قدرتمندی دارد. اسپیکر دیجی مکسیدر مدل CN-628 دارای درگاه های ارتباطی Microphone-USB-AUX می باشد. این اسپیکر با 6 عدد ساب ووفر 10 اینچی و 2 تیونر 3 اینچی صدایی فوق العاده ایجاد می کند. وجود تیوتر های تعبیه شده در پخش کننده خانگی مکسیدر مدل CN-628 پخش صدای ریز را به عهده داشته و موزیک ها و صدای پخش شده از دستگاه دارای طنین و وضوح بالایی می باشد. اسپیکر دیجی مکسیدر مدل CN-628 دارای قدرت 38000 وات می باشد و صدای عال ای دارد. می توان از این اسپیکر بلوتوثی در کنار تلویزیون استفاده کرد زیرا با طراحی بسیار زیبا متناسب با انواع دکوراسیون بوده و محیط اطرافش را جذاب تر م کند. از دیگر راه های ارتباطی در این محصول ارتباط بیسیم Bluetooth می باشد. با گوشی همراه می توان به دستگاه متصل شد و موزیک ها را با کیفیت بالا و با کیفیت پخش کرد. اسپیکر دیجی مکسیدر مدل CN-628 به میکروفن نیز مجهز است، وجود 2 ورودی میکروفن اجازه استفاده همزمان از دو میکروفن را به کاربر می دهد و این موضوع یکی از نکات منحصربفرد درباره اسپیکر دیجی مکسیدر مدل CN-628 می باشد. از دیگر جذابیت های مهم در این محصول وجود رقص نور سقفی تعبیه شده در این محصول می باشد. این رقص نور در تاریکی و نور کم جذابیت بالایی برای کاربران بوجود می آورد. از دیگر قابلیت های مهم درباره اسپیکر دیجی مکسیدر مدل CN-628 می توان به قابلیت تعویض فولدر در این دستگاه ، قابلیت تنظیم جداگانه ساب ها  ، وجود سیستم Xbass که میتواند صدای خروجی ساب ها را کم و زیاد کرد، قابلیت ضدسوت بودن میکروفن ، قابلیت تنظیم اکوی دستگاه و همچنین وجود اکولایزر روی دستگاه و تنظیم صدا توسط آن ، تنظیم صدای خواننده ، قابلیت جذاب و سرگرم کننده کارائوکه KARAOKE و همچنین سیستم Magic Effect که می توان صدای بچه ، زن ، مرد و صدای اصلی را بر روی موزیک ایجاد کرد  اشاره کرد.

مشخصات

مشخصات

تعداد-ساب-ووفر

6

سایز-ساب-ووفر

10 اینچ

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از تک‌صدا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

بزودی موجود می شود!