اسپیکر شارژی شروود مدل A750

ناموجود
دسته: 0 از 5 برند: شروود
محصول موجود نیست!متاسفانه محصول فعلا موجود نمی باشد.
ارسال سریع و اکسپرس به سراسر کشورارسال حداکثر 4 ساعته به تهران و 72 ساعته به دیگر نقاط
امکان پرداخت درب محل ویژه تهران و البرزبا پرداخت 10% مبلغ سفارش به عنوان بیعانه
تماس جهت خرید عمده با شماره موبایل 09120330321با تخفیف ویژه
خرید محصول اسپیکر شارژی شروود مدل A750

بزودی موجود می شود!

موجودی:ناموجود

توضیحات

معرفی اسپیکر شارژی شروود مدل A750

اسپیکر شارژی شروود مدل A750 از سری محصولات مرغوب در حوزه سیستم های صوتی در بازار می باشد. این اسپیکر قابل حمل بوده و ابعاد مناسبی برای جابه جایی آسان دارد، وجود 2 ساب قدرتمند با اندازه 8 اینچی صدایی واقعی و شفاف را برای مخاطبان پخش می کند.اسپیکر شارژی شروود مدل A750 از باتری قدرتمند بهره می برد، ظرفیت این باتری 7.4 ولت و 4 آمپرساعت می باشد. پخش کننده خانگی شروود مدل A750 دارای قابلیت اتصال بدون سیم با تکنولوژی بلوتوث Bluetooth می باشد.از طری قاین سیستم می توان دستگاه های دیگر را که از قابلیت بلوتوث بهره می برند را به این اسپیکر متصل کرد و از صدای آن بهترین بهره را برد. مانند اتصال گوشی همراه یا تبلت که می توان موزیک های دلخواه در این دستگاه را از اسپیکر پخش نمود. اسپیکر شارژی مدل A750 دارای تکنولوژی TWS می باشد، با کمک این فناوری می توان دو دستگاه اسپیکر را به هم جفت کرد و به یک بلوتوث بی سیم واقعی دست یافت که قادر باشد کامال های چپ و راست موجود در اسپیکرها را به صورت استریو اجرا کرد. برای استفاده از این فناوری کافی است که دستگاه اصلی که پخش کننده است را تنظیم نمود تا صدا هماهنگ از هر دو اسپیکر به صورت استریو و با کیفیت بسیار بالا پخش شود. از دیگر قابلیت های مهم در اسپیکر شارژی شروود مدل A750 می توان به وجود میکروفن وایرلس و سیمی ، دارای ورودی گیتار برقی ، دارای ریموت کنترل از راه دور ، ورودی USB – AUX ، رادیو ، میکروفن و همچنین کارت حافظه ، دارای سیستم رقص نور حرفه ای که در هنگام پخش موزیک نمایش داده می شود.

 

مشخصات

مشخصات

برند

شروود

ابعاد

326×330×692

وزن

11.8 کیلوگرم

تعداد ساب ووفر

2

سایز ساب ووفر

8 اینچ

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از تک‌صدا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

بزودی موجود می شود!