اسپیکر بلوتوثی اسنوا مدل STS-ProDJ-B2

ناموجود
دسته: 0 از 5 برند: اسنوا
محصول موجود نیست!متاسفانه محصول فعلا موجود نمی باشد.
ارسال سریع و اکسپرس به سراسر کشورارسال حداکثر 4 ساعته به تهران و 72 ساعته به دیگر نقاط
امکان پرداخت درب محل ویژه تهران و البرزبا پرداخت 10% مبلغ سفارش به عنوان بیعانه
تماس جهت خرید عمده با شماره موبایل 09120330321با تخفیف ویژه
خرید محصول اسپیکر بلوتوثی اسنوا مدل STS-ProDJ-B2

بزودی موجود می شود!

موجودی:ناموجود

توضیحات

معرفی اسپیکر بلوتوثی اسنوا مدل STS-ProDJ-B2

اسپیکر بلوتوثی اسنوا مدل STS-ProDJ-B2 از دسته اسپیکر های پر قدرت می باشد که توسط برند اسنوا تولید شده است. با طراحی هوشمندانه طراحان، ورودی صدای گیتار و میکروفن بی سیم ، میزان اکو و تنظیمات اکولایزر اختصاصی در این اسپیکر بلوتوثی اسنوا قرار گرفته است که بوسیله آن سرگرمی های هیجان انگیز مثل کارائوکه را می توانید به انجام رسانید و نهایت لذت را از خرید خود ببرید. آدمی پنچ حس پنجگانه دارد که صدا (Voice) یکی از مهم ترین حس های پنج گانه انسان یعنی شنوایی می باشد که نقش اساسی در مفهوم بعد مکان دارد. به همین دلیل انسان ها تا حد زیادی به اصوات مخصوصا از نوع خوشایند آن واکنش نشان می دهند و در راستای تقویت آن می کوشند. برای مثال با کنار هم قرار دادن اصوات، موسیقی را خلق می کنند و با ابزارهایی آن را تقویت می نمایند.شرکت اسنوا با تجربه چندین ساله خود در سیستم صوتی STS-ProDJ-B2 ، علاوه بر صدا به کیفیت طراحی نیز توجه ویژه ای نشان داده است. به همین دلیل محصولات این برند مورد توجه سخت پسندان زیادی واقع گشت.

ویژگی های اسپیکر بلوتوثی اسنوا مدل STS-ProDJ-B2

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تقویت صداهای خوشایند توسط سیستم های صوتی پیشرفته و مجهز انجام می شود. در دنیا شرکت های متعددی به تولید این سیستم ها می پردازند. یکی از معتبرترین این شرکت ها برند اسنوا می باشد که به تازگی محصول با کیفیت STS-ProDJ-B2 را وارد بازار نموده است. تمام حرفه ای بودن یک محصول به آن است که از تمامی زوایا مورد توجه قرار گیرد. به طور کلی پخش کننده خانگی اسنوا در ابعاد متناسب و پشتیبانی از پخش بی سیم پروتکل Bluetooth تولید شد. در این مدل برای جلوگیری از هرج و مرج و یا پراکندگی بیش از حد اجزا، 2 عدد ساب ووفر 10 اینچ بر روی بلندگو قرار گرفته اند و همین امر موجب شده است تا ظاهری عمودی و برج مانند به خود بگیرد. به راستی که این پخش کننده خانگی با ویژگی هایی چون پشتیبانی پخش از طریق حافظه USB-AUX طراحی زیبا و قابلیت های کاربردی خود را در دل کاربران جای داده است. سیستم صوتی اسنوا با توان خروجی 160 وات قدرتمند در عین حال با کیفیت از مدل های پیشرفته و با کیفیت شرکت معتبر اسنوا می باشد.

مشخصات

مشخصات

برند

اسنوا

توان خروجی

160 وات

تعداد ساب ووفر

2

سایز ساب ووفر

10 اینچ

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از تک‌صدا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

بزودی موجود می شود!