اسپیکر آرگون AR 1070 B مشکی

11
دسته: 0 از 5 برند: آرگون
ارسال سریع و اکسپرس به سراسر کشورارسال حداکثر 4 ساعته به تهران و 72 ساعته به دیگر نقاط
امکان پرداخت درب محل ویژه تهران و البرزبا پرداخت 10% مبلغ سفارش به عنوان بیعانه
تماس جهت خرید عمده با شماره موبایل 09120330321با تخفیف ویژه
خرید محصول اسپیکر آرگون AR 1070 B مشکی

قیمت: قیمت اصلی 20.000.000 تومان بود.قیمت فعلی 17.800.000 تومان است.

توضیحات

اسپیکر آرگون AR 1070 B مشکی

اسپیکر آرگون AR 1070 B مشکی یکی از اسپیکر کلاسیک خوب برند آرگون می باشد. اسپیکر‌های کلاسیک خانگی به عنوان یک پخش کننده صوتی زیبا شناخته می‌شوند. این اسپیکر علاوه بر ظاهر زیبا و مدرن، از امکانات و تکنولوژی های مدرن بهره می برد. ۶ عدد ساب ۱۰ اینچی با کیفیت و قوی به کار رفته در اسپیکر آرگون مدل AR 1070 باعث شده تا شما بتوانید در شرایط مختلفی از آن استفاده کنید. در ادامه شما را با مهم ترین خصوصیات و امکانات این نوع اسپیکرها آشنا خواهیم کرد

مشخصات ظاهری اسپیکر آرگون AR 1070

یکی از دلایل محبوبیت اسپیکر آرگون AR 1070 B مشکی طراحی بسیار زیبا و شیک آن خواهد بود. بر روی اسپیکرهای این دستگاه صوتی از چراغ های رنگی استفاده کرده اند که زیبایی دو چندانی به دستگاه بخشیده است. اسپیکر آرگون AR 1070 B مشکی دارای وزن و اندازه بسیار مناسبی می‌باشد به‌طوری‌که آن را قابل حمل می‌کند.

چندین دکمه مختلف به منظور کنترل موسیقی بر روی بخش بالایی اسپیکر آرگون AR 1070 B مشکی طراحی شده که بسیار نرم هستند و کار کردن با آن بسیار آسان است. در کنار هر کدام از این دکمه ها، یک علامت خاص را طراحی کرده اند تا کاربران بدانند که هر پنل چه عملی را انجام می دهد. همچنین با استفاده از این پنل ها، امکان زمان بندی موسیقی را برای شما فراهم کرده اند. ابعاد این دستگاه عبارت است از:  ۳۲.۸ سانتی متر برای عرض ۳۰ سانتی متر طول و ۱۲۵ ساتی متر ارتفاع.

در تک‌صدا می‌توانید انواع اسپیکر را با توجه به نیاز و درخواست خود بیابید.

عملکرد اسپیکر آرگون AR 1070 B مشکی

در کنار زیبای منحصر به فرد اسپیکر آرگون AR 1070 B مشکی، ویژگی های آن نیز بیشتر مورد توجه است. ویژگی های مهم و تاثیر گذار در عملکرد این اسپیکر عبارتند از کیفیت صدا، تعداد ورودی و خروجی ها و سیستم های اتصال به دستگاه های مختلف. اسپیکر آرگون ای آر 1070 دارای توان ۱۰۰۰۰ واتی است، که این توان باعث پخش صدای بی نظیر می شود. علاوه بر این، این اسپیکر دارای امکان اتصال بلوتوث و AUX می باشد و از درگاه های USB و کارت حافظه (TF) پشتیبانی می کند.

اسپیکر argon AR 1070 B مشکی دارای یک عدد میکروفون بی سیم می باشد که در پشت دستگاه قرار گرفته است. از دیگر قابلیت این دستگاه می توان به سیستم تنظیم اکولایزر و کاراکونه اشاره نمود. یکی دیگر از نقاط قوت این دستگاه وجود پردازنده سیگنال دیجیتال (DSP) در آن می باشد.

 تکنولوژی DSP (پردازش دیجیتال سیگنال)

تکنولوژی DSP به عنوان یکی از افتخارات مهم در اسپیکر‌های کلاسیک خانگی ظهور کرده است. DSP، به اختصار “پردازش دیجیتال سیگنال“، یک روش پردازش صدا و انطباق آن با محیط و موقعیت‌های مختلف را فراهم می‌کند.

این تکنولوژی به اسپیکر‌ها امکان می‌دهد که صدا را بهبود دهند، نویزها را کاهش دهند و ویژگی‌های صدایی را بهینه‌سازی کنند. از دیگر مزایای DSP می‌توان به توانایی تغییر تنظیمات صدا بر اساس نوع موسیقی یا محتوای صوتی اشاره کرد.

امکانات اسپیکر AR 1070

امکانات یک اسپیکر نقش مهم و کلیدی در تهیه آن دارد. یکی دیگر از امکانات این محصول، توان صدای واقعی (RMS) می باشد. RMS  مخفف Root mean square به معنی مقدار یا ولتاژ موثر است. منظور از RMS میزان توان خروجی یک اسپیکر در واحد زمان که بدون افت کیفیت صدا، می تواند تحمل کند.

وجود این سیستم باعث می شود که بلندگو در طول زمان با افت و آسیب روبرو نشود. همچنین اسپیکر آرگون AR 1070 B مشکی خانگی دارای صفحه نمایش VFD می باشد. VFD یک لوله الکتریکی سه بعدی می باشد. در این لوله، یک رشته کاتدی، یک آند و یک شبکه طراحی شده است. جریان برق با عبور از رشته کاتدی و آندی باعث شکل گیری عبارات بر روی شبکه می شود.

مشخصات

مشخصات

برند

آرگون

ابعاد

125 * 30 * 33

تعداد و ساب ووفر

4 عدد – 10 اینچ

امکانات و قابلیت‌ها

قابلیت IC محافظ سیستم + مجهز به اکولایزر پیشرفته + مجهز به تکنولوژی DSP

تعداد تیوتر

2 عدد

توان

240 وات RMS

درگاه‌های ارتباطی

USB/ MP3, MP5, AUX – optical/coaxial – بلوتوث

گارانتی

18 ماه ضمانت آوا سرویس آرگون

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از تک‌صدا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
قیمت اصلی 20.000.000 تومان بود.قیمت فعلی 17.800.000 تومان است.