پخش کننده خانگی مکسیدر مدل TN 108

ناموجود
دسته: 0 از 5 برند: مکسیدر
محصول موجود نیست!متاسفانه محصول فعلا موجود نمی باشد.
ارسال سریع و اکسپرس به سراسر کشورارسال حداکثر 4 ساعته به تهران و 72 ساعته به دیگر نقاط
امکان پرداخت درب محل ویژه تهران و البرزبا پرداخت 10% مبلغ سفارش به عنوان بیعانه
تماس جهت خرید عمده با شماره موبایل 09120330321با تخفیف ویژه
خرید محصول پخش کننده خانگی مکسیدر مدل TN 108
شناسه محصول: 2901381201360

بزودی موجود می شود!

موجودی:ناموجود

توضیحات

معرفی پخش کننده خانگی مکسیدر مدل TN 108

موسیقی بعنوان امواج صوتی در هوا به گوش که یکی از حواس پنجگانه است می رسد؛ به همین علت یک موسیقی دلنواز می تواند باعث تغییر حال و هوا شود. حال آنکه با یک اسپیکر بلوتوثی می توانید از گوش دادن به هر موسیقی که می خواهید گوش بدهید، بسیار لذت بخش تر می باشد. ابعاد این اسپیکر بلوتوثی 44 × 40 × 127 cm می باشد.

پخش کننده خانگی مکسیدر مدل TN 108 از سری اسپیکر های بلوتوثی تولید شده توسط برند مکسیدر می باشد. پخش کننده خانگی مکسیدر مدل TN 108 در قسمت بدنه از چوب mdf ساخته شده است و به علاوه ظاهر شیک، وسیله ای کاربردی نیز هست.

پخش کننده خانگی مکسیدر مدل TN 108 در عین ظاهر کلاسیکی که دارد، باطنی مدرن دارد و از کانکشن های آن خیالتان راحت باشد. این پخش کننده خانگی کنترل نیز دارد که بوسیله آن می توانید از راه دور نیز کنترل دستگاه را بدست بگیرید.

اسپیکر مکسیدر مدل 108 که محصول شرکت Maxeeder انگلستان است، توسط شعبه آن در ایران مونتاژ شده است. اگر به دنبال اسپیکری هستید که صدای واضح و بلند پخش کند، این محصول برای شما مناسب است. این اسپیکر به راحتی در فضاهای بزرگ و مکان‌هایی با متراژ تا 250 متر قابل استفاده است.

ابعاد اسپیکر مکسیدر تی ان 108 به این صورت است:  50 × 330 × 1524 میلی‌متر. بنابراین می‌توانید آن را به راحتی در هر مکانی قرار دهید. این اسپیکر با رنگ مشکی تولید شده و به راحتی با لوازم دیگر شما ست می‌شود. جنس بدنه این محصول از چوب MDF با ضخامت 16 میلی‌متر است، که دوام و مقاومت بالایی دارد. قابلیت رقص نور در اسپیکرهای حرفه‌ای خانگی بسیار مهم است و اسپیکر مکسیدر مدل TN 105 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اسپیکر خانگی تی ان 108 با نمایش نورهای رنگی، فضاهای مهمانی را دلنشین و چشم‌نواز می‌کند. این پخش‌کننده خانگی ایستاده دارای رقص نور سقفی است که با ریتم آهنگ روشن و خاموش می‌شوند و جوی جذاب در مهمانی‌ها ایجاد می‌کنند. هر باکس اسپیکر ایستاده مکسیدر به صورت مجزا دارای لامپ‌های حرفه‌ای با رقص نور است.

برای اطلاعات بیشتر و خرید اسپیکر مکسیدر مدل 108، به سایت ما مراجعه کنید و از بهترین کیفیت صدا و نور در مهمانی‌هایتان لذت ببرید.

انواع اسپیکر را می‌توانید با جست‌وجوی نام مدل یا نام برند و یا تماس با ما، تهیه نمایید.

مکسیدر ۱۰۸ دارای نور سقفی جذاب است و میکروفون بی‌سیم ( وایرلس ) دارد، به‌وسیله این میکرفون می‌توانید سرگرمی سالم و جالب کارائوکه را به خانواده خود هدیه دهید. ورودی به کاربرده شده در این مدل اسپیکر مکسیدر شامل ورودی AUX، دو عدد ورودی USB، بلوتوث، ورودی اکواکسیال، ورودی اپتیکال، و دو عدد ورودی برای میکروفون است.

جالب بدانید نسبت به جای کمی که می گیرد، صدای بلندی می‌تواند ایجاد کند چرا که قدرت خروجی صدای این محصول بسیار بالا بوده و به اندازه 38000 وات واقعی است که می توانید در مهمانی‌ها بترکونید. دارای 6 عدد ساب ووفر 10 اینچی می باشد.

خرید پخش کننده خانگی مکسیدر مدل TN 108

برای خرید پخش کننده خانگی مکسیدر مدل TN 108 از تک‌صدا، کافی است قطعه را به سبد خرید خود اضافه کنید و در ادامه با تکیمل سفارش، خیلی زود آن را درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه تک‌صدا با فروش انواع اسپیکر در قیمت‌های مناسب، و ارائه پشتیبانی و مشاوره رایگان و امکان پرداخت درب منزل، خرید اینترنتی و تلفنی را برای شما تسهیل نموده است. برای عزیزانی هم که قصد مراجعه حضوری دارند، می‌توانند به فروشگاه‌های ما واقع در بازار امام زاده حسن رجوع کنند.

مشخصات

مشخصات

برند

مکسیدر

رنگ

مشکی

ابعاد

127*40*44

وزن

25

توان واقعی

350

جنس بدنه

MDF

درگاه‌های ارتباطی

بلوتوث
USB
رادیو
AUX
کارت حافظه
میکروفون

تعداد ساب ووفر

6 عدد

سایز ساب ووفر

10 اینچ

سایر

دارای نمایشگر LED
دارای خروجی ویدیو
دارای رقص نور سقفی جذاب
دارای توری برای محافظت
دارای قابلیت اتصال به رادیو
دارای 2 عدد تیونر 1 اینچی
دارای دو عدد میدرنج 3 اینچی
دارای قابلیت اتصال به اپلیکیشن
دارای قابلیت کارائوکه
تنظیم صدای میکروفن و اکو
MP5 (پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری)
دو عدد لایت بال Light Ball (توپ نور)

اقلام همراه

دفترچه راهنما
ریموت کنترل
آداپتور
میکروفون بی‌سیم
کابل AUX
کارت گارانتی
باتری نیم قلمی

گارانتی

12 ماه گارانتی

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از تک‌صدا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

بزودی موجود می شود!