اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PARTY BOX 710

3.8
دسته: 0 از 5 برند: جی بی ال
ارسال سریع و اکسپرس به سراسر کشورارسال حداکثر 4 ساعته به تهران و 72 ساعته به دیگر نقاط
امکان پرداخت درب محل ویژه تهران و البرزبا پرداخت 10% مبلغ سفارش به عنوان بیعانه
تماس جهت خرید عمده با شماره موبایل 09120330321با تخفیف ویژه
خرید محصول اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PARTY BOX 710

قیمت: قیمت اصلی 39.000.000 تومان بود.قیمت فعلی 37.500.000 تومان است.

توضیحات

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PARTY BOX 710

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PARTY BOX 710 یک انتخاب بی‌نظیر برای تجربه صوتی قدرتمند و هیجان‌انگیز است. این اسپیکر با وزن 27 کیلوگرم، به راحتی قابل حمل است و با طراحی مقاوم و مستحکم خود، برای استفاده در محیط‌های مختلف مناسب می‌باشد.

بهره‌گیری از فناوری ارتباطی بلوتوث در این اسپیکر، امکان اتصال آسان و بی‌سیم به دستگاه‌های مختلف نظیر گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها را فراهم می‌کند.

با اسپیکر PARTY BOX 710، شما می‌توانید از تجربه‌ای شگفت‌انگیز و بی‌نظیر از موسیقی لذت ببرید. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PARTY BOX 710 به گونه‌ای طراحی شده است که حتی در محیط‌های باز و پر سر و صدا نیز صدایی واضح و قدرتمند ارائه دهد. وزن 27 کیلوگرمی این دستگاه به همراه دستگیره‌های مقاوم و چرخ‌های تعبیه شده در زیر آن، جابجایی اسپیکر را آسان می‌کند و شما می‌توانید به راحتی آن را به هر مکانی که نیاز دارید منتقل کنید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PARTY BOX 710 بلوتوثی با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز، به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به کابل‌های مزاحم و اتصالات پیچیده، به صورت بی‌سیم موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید. اتصال بلوتوث در اسپیکر پارتی باکس 710 بسیار پایدار است و تا مسافت‌های طولانی نیز به خوبی کار می‌کند، بنابراین شما می‌توانید از هر نقطه‌ای در اطراف اسپیکر، به اسپیکر JBL PARTY 710 متصل شده و از موزیک لذت ببرید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PARTY BOX 710 همچنین دارای قابلیت اتصال به چندین دستگاه به صورت همزمان است، بنابراین شما و دوستانتان می‌توانید به راحتی پلی‌لیست‌های خود را به اشتراک بگذارید و بدون وقفه از موسیقی لذت ببرید. این ویژگی، این اسپیکر را به گزینه‌ای ایده‌آل برای مهمانی‌ها، جشن‌ها و دورهمی‌های دوستانه تبدیل کرده است.

همچنین، طراحی زیبا و شکیل این اسپیکر جی بی ال PARTY BOX 710، با نورهای LED جذاب و الگوهای نوری مختلف، تجربه‌ی شنیداری و دیداری منحصربه‌فردی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

با اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PARTY BOX 710، هر لحظه‌ی شما به یک جشن و شادمانی تبدیل می‌شود، و شما می‌توانید با بهره‌گیری از صدای بی‌نظیر و نورپردازی زیبا، لحظات خاطره‌انگیزی را برای خود و عزیزانتان خلق کنید.

ویژگی‌های فنی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PARTY BOX 710

این اسپیکر مجهز به دو ساب‌ووفر 8 اینچی است که توانایی تولید صدایی قوی و عمیق را دارا می‌باشند. توان خروجی این اسپیکر 800 وات RMS است که به شما صدایی بسیار شفاف و پرقدرت ارائه می‌دهد. همچنین، با دارا بودن دو توییتر 2.75 اینچی با اعواج پایین، کیفیت صدای بی‌نظیری را تضمین می‌کند.

اتصالات و ورودی‌ها

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PARTY BOX 710 دارای ورودی میکروفون، جک 3.5 میلی‌متری صدا و ورودی اپتیکال است اسپیکر JBL party box 710 همچنین قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه را دارد، که این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا به صورت همزمان از دو منبع صوتی استفاده کنید.

امکانات ویژه

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PARTY BOX 710، پخش نورهای RGB با الگوهای زیبا و متنوع است که همراه با صدا، تجربه‌ای شگفت‌انگیز از نظر صوتی و بصری ارائه می‌دهد. این اسپیکر به گونه‌ای طراحی شده است که برای مهمانی‌ها، کمپینگ‌ها و هر جایی که به برق مستقیم دسترسی دارید، مناسب باشد.

خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PARTY BOX 710

جهت خرید اسپیکر jbl پارتی باکس 710 بلوتوثی، سفارش خود در همین صفحه ثبت نمایید و یا با شماره تلفن‌های تک‌صدا تماس بگیرید تا سفارش شما را به‌صورت تلفنی ثبت کنند.

فروشگاه تک‌صدا در بستر اینترنت، تلفنی و حضوری در خدمت شما می‌باشد. برای خرید اسپیکر، می‌توانید از هر طریقی که راحت‌تر هستید، اقدام نمایید.

برای عزیزانی که خرید اسپیکر قسطی، مهم است، امکان پرداخت قسطی را فراهم آورده‌ایم تا بتوانید فارغ از قیمت، پخش‌کننده موردنیاز خود را تامین کنید.

مشخصات

مشخصات

برند

JBL

تعداد-ساب-ووفر

4 عدد

سایز-ساب-ووفر

12 اینچ

جنس-بدنه

پلاستیک

ابعاد-صفحه-نمایش

12*4

ابعاد

399*905*436 میلی متر

رابط اتصال

بلوتوث
جک 3.5 صدا
USB

میکروفون

دارد

نسخه بلوتوث

5.1

وزن

27800 گرم

قابلیت ها

مجهز به گواهی IPX4 و مقاومت در برابر آب، دارای 2 عدد ووفر 8 اینچی و 2 عدد توئیتر 2.75 اینچی با نویز پایین، حداکثر توان خروجی: 800 وات، دارای سیستم کارائوکه، دارای سیستم نورپردازی، دکمه کنترل میزان باس، قابلیت شارژ دستگاه ها، قابل اتصال به چند دستگاه به صورت با سیم و بی سیم، دارای دکمه های فیزیکی و لمسی، دارای ساختار صوتی 2 کاناله به همراه درایور های فشرده، پاسخ فرکانسی 35Hz-20kHz و حساسیت 80 دسی بل، دارای ورودی ساز و میکروفون، مجهز به اپلیکیشن اختصاصی JBL Party Box، امکان اتصال چندین اسپیکر به صورت سیمی و بدون سیم، قابلیت حمل راحت دستگاه با استفاده از چرخ تعبیه شده در آن

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از تک‌صدا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
قیمت اصلی 39.000.000 تومان بود.قیمت فعلی 37.500.000 تومان است.