اسپیکر خانگی سونی مدل SRS-XV800

ناموجود
دسته: , , 0 از 5 برند: سونی
محصول موجود نیست!متاسفانه محصول فعلا موجود نمی باشد.
ارسال سریع و اکسپرس به سراسر کشورارسال حداکثر 4 ساعته به تهران و 72 ساعته به دیگر نقاط
امکان پرداخت درب محل ویژه تهران و البرزبا پرداخت 10% مبلغ سفارش به عنوان بیعانه
تماس جهت خرید عمده با شماره موبایل 09120330321با تخفیف ویژه
خرید محصول اسپیکر خانگی سونی مدل SRS-XV800

بزودی موجود می شود!

موجودی:ناموجود

توضیحات

اسپیکر خانگی سونی مدل SRS-XV800

سونی با رونمایی از اسپیکر خانگی سونی مدل SRS-XV800 بار دیگر بر تعهد خود به نوآوری و کیفیت تأکید کرده است و محصول باکیفیت خود را در بازار جهانی عرضه کرده است.

اسپیکر خانگی سونی مدل SRS-XV800 دارای قابلیت شارژ سریع و قابل حمل است. این اسپیکر امکان پخش مداوم ۲۵ ساعته را دارد که او را به رقیب جدی سایر اسپیکرها تبدیل کرده کرده است. قدرت اسپیکر اس آر اس در باتری قوی آن است.

اسپیکر خانگی سونی مدل SRS-XV800 با بهره‌گیری از فناوری‌های صوتی پیشرفته سونی، تجربه‌ای غنی و چندبعدی از موسیقی را فراهم می‌کند. این اسپیکر با به‌کارگیری تکنولوژی Extra Bass سونی، توانایی تقویت بیس و ایجاد صدای عمیق و غنی را دارد، در حالی که حالت Live Sound امکان پخش صدای مشابه اجرای زنده را میسر می‌سازد.

اسپیکر srsxv800 سونی قابلیت پخش صدا در فضاهای بزرگ و باز را نیز به خوبی دارد.

اسپیکر Sony SRS-XV800 با طراحی شیک و مدرن خود، نه تنها یک اسپیکر کاربردی است، بلکه با نورپردازی و ظاهر جذاب خود، می‌تواند در هر مکانی قرار گیرد. مقاومت در برابر آب و گردوغبار نیز این اسپیکر را برای استفاده در فضای باز و شرایط مختلف آب و هوایی ایده‌آل می‌کند.

برای مشاهده انواع اسپیکر و اطلاع از قیمت و ویژگی‌های هریک، لطفا به صفحه دسته‌بندی اسپیکر مراجعه کنید.

قدرت صدا اسپیکر خانگی سونی مدل SRS-XV800

اسپیکر خانگی سونی مدل SRS-XV800 بلوتوثی تجربه‌ای حرفه‌ای و بی‌نظیر در پخش صدا ارائه می‌دهد. این مدل با برخورداری از پنج توییتر و دو درایور، علاوه بر تولید بیس قدرتمند و عمیق، وضوح بالایی را در تمام دامنه‌های فرکانسی به ارمغان می‌آورد.

همچنین، یک ساب ووفر 6.7 اینچی در اسپیکر سونی اس آر اس 800 تعبیه شده است که دقت و قدرت بیس را به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.

دیافراگم مستطیلی در اسپیکر سونی SRS ایکس وی 800 به پخش یکنواخت صدا کمک می‌کنند، به‌طوری که حتی در سطوح صدای بلند نیز کیفیت صوتی حفظ شده و به گوش آسیب نمی‌رساند. این تکنولوژی به بهبود دامنه پاسخ‌دهی فرکانسی کمک کرده و صدای با کیفیت و بدون نویز را تضمین می‌کند.

علاوه بر این، قابلیت MEGA BASS در اسپیکر Sony SRS-XV800 به شما امکان می‌دهد بیس را به دلخواه تقویت کرده و تجربه‌ای غنی‌تر و عمیق‌تر از موسیقی داشته باشید.

اسپیکر خانگی سونی مدل SRS-XV800 برای کاربردهای چندمنظوره طراحی شده است؛ نه تنها برای پخش موسیقی، بلکه به عنوان تقویت‌کننده صدای تلویزیون نیز کاربرد دارد. بنابراین، می‌توانید از تجربه‌ای غنی و چندبعدی در محتوای صوتی و بصری لذت ببرید. این ویژگی‌ها، اسپیکر خانگی سونی مدل SRS-XV800 را به یک انتخاب حرفه‌ای و کاربردی در دنیای سیستم‌های صوتی تبدیل کرده است.

قابلیت‌های اسپیکر خانگی سونی مدل SRS-XV800

  • مقاومت در برابر آب و گردوخاک
  • امکان حمل راحت به‌دلیل وجود چرخ و دستگیره
  • دارای باتری قدرتمند
  • دارای قابلیت PARTYCONNECT
  • قابلیت کارائوکه
  • امکان fast charge یا همان شارژ سریع
  • صفحه لمسی
  • دارای قابلیت مگابیس
  • اتصال از طریق بلوتوث و یا fast pair گوگل

یک از ویژگی‌های برجسته اسپیکر Sony XV800، امکانات کارائوکه حرفه‌ای آن است. این اسپیکر دارای دو ورودی میکروفون و گیتار می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد به راحتی ابزارهای موسیقی خود را متصل کنید و از قابلیت‌های اکو و تغییر کلید موسیقی بهره‌مند شوید تا تجربه‌ای شبیه به استودیو داشته باشید.

علاوه بر این، ورودی دیجیتال اپتیکال به شما امکان می‌دهد به آسانی و با کیفیت بالا اسپیکر را به تلویزیون متصل کنید و از محتوای صوتی و بصری با وضوح بالا لذت ببرید.

فروشگاه تک‌صدا عرضه‌کننده‌ی انواع اسپیکر می‌باشد که از برندهای مختلف و در قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند. برای انتخاب اسپیکر موردنظر خود می‌توانید با شماره تلفن تک‌صدا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

امکان خرید قسطی، برای مشتریان عزیز فراهم شده است تا درصورت نیاز، اسپیکر موردنظر خود را تهیه کنند و هزینه آن را قسطی پرداخت کنند.

 

مشخصات

مشخصات

ابعاد

۳۸۰x۳۲۰x۷۲۰ میلی‌متر

وزن

۱۸۵۰۰۰ گرم

نوع اتصال

بی‌سیم

اقلام همراه بلندگو

کابل اپتیکال کابل برق

مشخصات دیگر

تعداد کانال صوتی: ۵.۰ ساب ووفر داخلی: دارد نوع بلندگوها: X-Balanced سازگاری با کدک های: SBC، AAC، LDAC بلوتوث: ورژن ۵.۲ مجهز به: ۲ ورودی میکروفون پورت USB: دارد مجهز به خروجی: هدفون سازگاری با فناوری: Fiestable طول عمر باتری: ۲۵ ساعت شارژ دهی سریع: ۱۰ دقیقه حداکثر محدوده ارتباطی: ۳۰ متر وزن کلی: ۱۸.۵کیلوگرم دارای قابلیت کارائوکه دارای نمایشگر لمسی قابلیت اتصال به تلویزیون قابیلت TV Sound Booster قابلیت اتصال به گیتار ضد آب و گرد و غبار دارای استاندارد IPX۴ و IPX۲ دارای ورودی جک استریو قابلیت Battery Care قابلیت اتصال بیسیم از طریق وایفای و بلوتوث دارای قابلیت اتصال به دیگر مدل های اسپیکر سونی و پخش صدای همزمان از چندین اسپیکر و کلی قابلیت های جذاب و کاربردی دیگر

ابعاد ساب‌ووفر

۶.۵ اینچ

امکانات اسپیکر

باتری

وزن هر ستلایت (تکه)

۱۸۵۰۰۰ گرم

منبع انرژی

باتری

برق

سایر مشخصات

دارای ورودی صدای اپتیکال دارای پنل لمسی دارای رقص نور

رابط‌ها

پورت USB

Bluetooth

تعداد اجزاء ساب‌ووفر

۲ عدد

گارانتی

24 ماه زرین الکترونیک

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از تک‌صدا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

بزودی موجود می شود!