اسپیکر مکسیدر مدل CN10E04

6.2
دسته: , 0 از 5 برند: مکسیدر
ارسال سریع و اکسپرس به سراسر کشورارسال حداکثر 4 ساعته به تهران و 72 ساعته به دیگر نقاط
امکان پرداخت درب محل ویژه تهران و البرزبا پرداخت 10% مبلغ سفارش به عنوان بیعانه
تماس جهت خرید عمده با شماره موبایل 09120330321با تخفیف ویژه
خرید محصول اسپیکر مکسیدر مدل CN10E04

قیمت: قیمت اصلی 13.650.000 تومان بود.قیمت فعلی 12.800.000 تومان است.

توضیحات

بررسی اسپیکر مکسیدر مدل CN10E04

مکسیدر یکی از برندهای مطرح و حرفه‌ای در تولید کالاهای صوتی و تصویری است که توانسته با تولید محصولات باکیفیت و جذاب، محبوبیت زیادی بین مصرف‌کنندگان کسب کند. از جمله محصولات جدید این برند، اسپیکر مکسیدر مدل CN10E04 است که با طراحی منحصر به فرد و جلوه‌های ویژه خود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

این اسپیکر با طراحی خاص و رقص نورهای RGB جذاب، زیبایی خاصی به محیط می‌بخشد. نورهای LED قابل تنظیم در جلو و روی پنل، جلوه‌ای ویژه به اسپیکر می‌دهند که هر کسی را مجذوب خود می‌کند.

مکسیدر CN10E04 با داشتن دو ساب ووفر 10 اینچی، صدای بسیار قدرتمند و باکیفیتی تولید می‌کند. همچنین توری محافظ ساب ووفرها از آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

این اسپیکر با باتری قوی خود، امکان استفاده در مکان‌هایی بدون دسترسی به برق شهری را فراهم می‌کند، بنابراین مناسب برای استفاده در فضاهای باز و سفرها است.

این اسپیکر دارای قابلیت‌های متعددی مانند پنل دی‌جی مجهز، اولویت صدای میکروفون، حذف صدای خواننده، ضبط صدا، ورودی گیتار برقی و قابلیت TWS است که امکان اتصال دو اسپیکر به هم را بدون نیاز به سیم فراهم می‌کند.

اسپیکر مکسیدر مدل CN10E04 توسط شرکت گاندوسرویس با 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌شود. این شرکت با تیمی مجرب و حرفه‌ای در صورت بروز هرگونه مشکل، در کمترین زمان ممکن اسپیکر شما را تعمیر و مانند روز اول به شما تحویل می‌دهد.

اسپیکر مکسیدر CN10E04 با ویژگی‌های منحصر به فرد خود مانند رقص نورهای RGB، قدرت صدای فوق‌العاده، باتری قدرتمند و قابلیت‌های متعدد، انتخابی بسیار مناسب برای تمامی مکان‌ها از جمله منازل، فضاهای باز و دورهمی‌ها است. همچنین با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش، خرید این اسپیکر تجربه‌ای مطمئن و لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برای خرید اسپیکر مکسیدر مدل CN10E04 و بهره‌مندی از خدمات ویژه، به فروشگاه اینترنتی تک صدا مراجعه کنید و از کیفیت و کارایی بالای این محصول بهره‌مند شوید.

مشخصات

مشخصات

تعداد ساب ووفر

2 عدد

ابعاد ساب ووفر

10 اینچ

قابلیت ضبط صدا

دارد

گارانتی و خدمات

12 ماه گارانتی گاندوسرویس

قابلیت کارائوکه

دارد

پورت بلوتوث

2 عدد

ورودی میکروفون

2 عدد

نمایشگر LED

دارد

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از تک‌صدا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
قیمت اصلی 13.650.000 تومان بود.قیمت فعلی 12.800.000 تومان است.